CrisTV Oradea

luni, 27 decembrie 2010
Puteti gasi stirea la urmatoarea adresa
http://killtheflow.eu/cristv-oradea/












Am auzit una alta despre acest post online si m-am decis sa intru pe site sa ma uit la niste emisiuni. Sunt o mana de emisiuni constante, prezentate de niste tineri; mi-a placut acest aspect. Ce nu mi-a placut, e faptul ca intr-o emisiune, "Aces", abunda niste greseli gramaticale urate, exista niste "hartuiri" ale unor cuvinte din engleza care sunt atrase inspre partea intunecata a limbii romane in mod gresit, in stil "furculision". Oricum, fata de colegele sale de televizune, prezentatorul vorbeste cel mai mult si isi expune extrem de mult ideile, aspect care imi place.
Celelalte emisiuni sunt bune in felul lor, nu sunt totusi atat de bogate in idei si cugetari ca cele prezente in emisiunea "Aces" dar probabil nici target-ul lor nu este acela.
Ar trebui sa se introduca si alte genuri de emisiuni, idei sunt multe, Oradea are posibilitati.

Over and out.

0 comentarii: